1. Millä selaimilla voin tehdä tilauksia?

 •  Verkkokauppa toimii Firefox 3.6, Internet Explorer 8.0, Chrome 11.0, Opera 10.0, Safari 5.0 tai uudemmilla selaimilla. Myös Internet Explorer 7 selaimilla sivusto toimii mutta selain voi ilmoittaa joistain virheistä sivuilla. Internet Explorer 6 ei ole tuettu. Verkkokauppa on yhteensopiva myös useimpien matkapuhelimien ja tablettien kanssa. Jos tilaamisessa on ongelmia juuri käyttämälläsi mobiililaitteen selaimella niin kannattaa kokeilla jollain toisella selaimella/laitteella. Voitte myös ilmoittaa meille (www.esoft.fi/asiakaspalvelu) toimimattomasta selaimesta niin asia vaoidaan korjata.

2. Käytössäni on uusin selainversio, miksi tilaaminen ei silti onnistu?

 •  Selaimessa täytyy olla JavaScript sallittuna. Suurin osa verkkokaupan toiminnoista, kuten tuotteiden lisääminen ostoskoriin ja tilauksen maksaminen vaativat JavaScriptien suorittamista.

3. Ostoskoriin ei saa lisätty? tuotteita tai jo lisätyt tuotteet katoavat sieltä, mistä tämä johtuu?

 •  Ostoskorin, sekä koko tilausprosessin toimintaa varten täytyy ns. evästeet (cookies) olla sallittuina selaimen asetuksista. Evästeet pitävät selaimen muistissa ostoskorin tuotteet mutta jos et 45 minuuttiin vaihda sivua tai suljet selaimen, evästeet vanhenevat ja ostoskori tyhjenee automaattiseesti. Jos olet jo asiakas ja olet luonut aiemman tilauksen yhteydessä itsellesi käyttäjätunnukset ja olet kirjautunut niillä verkkokauppaan, tallentuu ostoskorisi käyttäjätilillesi ja näin ollen ostoskorissa olevat tuotteet eivät poistu sieltä automaattisesti.

4. Kuinka voin olla varma että asioiminen eSoft - Verkkokaupassa on turvallista?

 •  Sivusto käyttää SSL-salausta aina kun selaat verkkokaupan sivuja joilla on käyttäjätietojasi, suoritat tilausprosessia tai maksat tilausta. Eri selaimet näyttävät hieman eri tavoin milloinka yhteys sivustoon on salattu, mutta kaikilla selaimilla sivun osoite alkaa "https://". Lisäksi maksutapahtuma toimitetaan laajalti käytössä olevan Paytrailin tuottamana palveluna. Löydät lisätietoja maksuprosessista ja maksutavoista heidän sivuiltaan sekä eSoftin toimitus- ja maksuehdoista.

5. Yritin soittaa puhelinnumeroonne. Miksi kukaan ei vastannut?

 •  Puhelinsoittoihin pyritään vastataan pääsääntöisesti arkisin klo 15.30-17.00 aikana. Kuitenkin koska eSoft on yhden miehen yritys, ei kaikkiin puheluihin ehdi vastaamaan heti. Jos asia ei ole kiireellinen voitte lähettää sähköpostia sivun alareunasta löytyvään asiakaspalvelun osoitteeseen tai käyttämällä yhteydenottolomaketta. Kaikki puhelut tallennetaan.